Mroczne widmo

Wyścigi podracerów na twiterze

RI za StarWars.com i Twitter

Kilka lat temu w wywiadzie w Schabach Jabby Jacek Rozenek wspomniał o sieci semantycznej, jako czymś co będzie mocno związane z nowymi Gwiezdnymi Wojnami. Na ile miał rację? Trudno stwierdzić, ale coś jest na rzeczy. Oficjalna z jednej strony rozwiązała forum i blogi, jednak Lucasfilm cały czas stara się dotrzeć do ludzi w sieci za pomocą Facebooka czy twitera.

I właśnie na tym ostatnim rozpoczęła się przedziwna kampania „Mrocznego widma 3D”. Wystarczy tylko śledzić tag #Podrace, a tam znajdą się zadania do wykonania i cała masa innych atrakcji. W dodatku w projekcie uczestniczą nie tylko redaktorzy Lucas Online, fani ale też celebryci w tym Daniel Logan (Boba Fett), James Arnold Taylor (Obi-Wan w Wojnach Klonów), Kyle Newman (reżyser „Fanboys”), twórcy Robot Chickena, Death Star PR, Liz Lee z MTV, redaktorzy TheForce.Net oraz członkowie 501 Legionu i wielu innych. Zabawa zaczęła się 14 stycznia.



W międzyczasie podracery stały się też tematem tygodnia na oficjalnej stronie StarWars.com. Rozbudowano encyklopedię, ale też można było kupić specjalne koszulki, których wzór znajduje się poniżej.



Tymczasem w poniedziałek rozpoczął się tydzień Dartha Maula. Następnie będą: droidy, Obi-Wan i Amidala.



Tagi: Epizod I: Mroczne widmo (547)

Komentarze (7)

nie wydaje ci się

Czy mi się zdaje, czy ta koszulka wygląda jak przerobiona okładka płyty Joy Division?

ta koszulka jest niezła, natomiast miałem nadzieję, że ta z Maulem będzie lepsza - ale niestety się rozczarowałem:(

Ja mam pełną wersje tej gry na PC :P

Jestem przekonany, że ekspresję można przekazywać nie tylko za pomocą literek: "k", "w", "a" a także symbolu: "*".

Brzydka koszulka :/

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Mroczne widmo"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.