Wieści o "The Old Republic" z Celebration Anaheim
Hego Damask dulfy.net
Wśród prelekcji i paneli na Celebration Anaheim 2015 znalazło się również miejsce dla "The Old Republic". Odbył się panel z twórcami, na którym przekazano wieści o patchu 3.2, o którym pisaliśmy w tym newsie, a który ma kończyć historię z dodatku "Shadow of Revan". Dodatkowo ujawniono, iż można będzie mieć twierdzę na Yavinie 4.



Bardzo interesującą dla subskrybentów informacją może być to, że każdy z nich od 4. maja otrzyma ponownie możliwość szybszego o 12 razy zdobywania doświadczenia podczas misji klasowych. Tym razem jednak "będzie trwał tak długo, że sami nie wiemy kiedy się skończy" cytując wypowiedź twórców.
Podczas sesji pytań i odpowiedzi padły m. in.
Pytanie: Czy Mandalore [przywódca] odegra jakąś ważną rolę w grze? Odpowiedź: Nie chcemy zdradzać spoilerów, ale byłoby to fajne, prawda?
Pytanie: Czy dostaniemy więcej rozmów z kompanami oraz więcej ich historii? Odpowiedź: Towarzysze są ważną częścią gry. Nie chcę podawać szczegółów ale bardzo tego byśmy chcieli.
Pytanie: Czy będzie więcej towarzyszy? Odpowiedź: Stworzenie Treek było jednym z lepszych pomysłów, które wpadły nam do głowy i tak, zobaczycie więcej kompanów.
Pytanie: Czy Wookiee będą grywalni? Odpowiedź: Mamy tablicę, na której zapisujemy różne szalone rzeczy i to także się tam pojawiło. Udźwiękowienie gracza Wookieego jest mniej czasochłonne niż reszty ras.
Pytanie: Czy będzie arena do ćwiczenia gry w Huttball na statku lub w twierdzy? Odpowiedź: Huttowie żądają za to dużo pieniędzy, ale może coś wymyślimy.
Pokazano też zdjęcie, na którym widnieje napis "Tajemnica pozostaje ukryta w ciemności galaktyki" oraz #FallenEmpire. Data na obrazku to 6 czerwca 2015 r. Póki co, nie wiadomo co może to znaczyć. Nowy dodatek? Nowy patch? Czas pokaże.


Przypominamy, że dotychczasowe newsy związane z grą znajdziecie w naszej bazie danych.
Temat na forum.
Tagi: The Old Republic (503)
Komentarze (8)
To prawda niestety. Na chwilę obecną jedynie dwie klasy są użyteczne w tej grze a reszta nie nadaje się w zasadzie do niczego :(
Problem z 3.0 jest oczywisty - skopane Operacje, różnice w użyteczności różnych klas są gigantyczne nie tak jak dawniej.
Gra jest dobra i ma się przyzwoicie. Problem w tym, że mogłaby być świetna, gdyby więcej ludzi pracowało przy niej. Na razie najmniejszym nakładem sił, chcą wycisnąć jak najwięcej.
Natomiast gadki o tym, że po zamknięciu czterech gier f2p i Shadow Realms, w ich głównej uwadze bedzie SWTOR, to na razie obietnice i terefere. Czekam na efekty tych prac.
Nie zauważyłem tego:) gildia nie zubożała personalnie :) więc chyba nie jest tak źle :P a tak poza to gram w sumie sam, instancje w trybie solo coś genialnego :P
Heh to tylko marny trik żeby ludki kupowali abo bo prawda jest taka że patch 3.0 skierowal te grę na drogę przeciętności odbierając klasy swojej unikalności. Nie zdrowe boostowanie Warriorów/Knightów i Bounty Hunterów/Trooperów i bezlitosne nerfienie wszystkich innych klas sprawiło że masa ludzi zrezygnowała z subskrypcji a nowych w grze nie przybywa
Mnie ucieszyła wieśc o powrocie 12xp boost od 4.05 do... nie wiadomo kiedy ale długo :). Nową grywalną rasą będą zaś Togrutanie!
Osom
Haha SWTOR IS DED :D
(tia wiem że źle napisałem ale jaka gra takie pismo)