Gry komputerowe

Filmiki z "The Force Unleashed"...

GameVideos

Mamy dla Was smakowity kąsek - dwa filmiki (jeden znany wcześniej z Vanity Fair) przedstawiające nam małą zajawkę tego, co przyjdzie nam doświadczyć w nadchodzącej i speklakularnej pod każdym względem grze "The Force Unleashed".

Pierwszy, bardzo klimatyczny filmik daje nam zapowiedź niezłego mordobicia na planecie Raxus Prime:





Drugi zaś, dłuższy, pokazuje kilka z umiejętności, w jakie wyposażony będzie nasz tajemniczy uczeń. Lepiej nie stawać mu na drodze!




Tagi: The Force Unleashed (146)

Komentarze (77)

GROM, nie mam zamiaru dyskutować z Tobą w komentarzach, powiem Ci że albo się ze mnie nabijasz, albo jesteś niedorozwinięty. Myślałem że po wymianie zdań z Wedgem doszedłeś do jakichś wspaniałych wniosków i zmienisz swoje nastawienie do każdego, kto odważy się cokolwiek napisać o Tobie, a co niekoniecznie musi być zaraz atakiem. Powiem jedno, totalnie szczerze, naprawdę nic bym do Ciebie nie miał, ale jesteś zwykłym paranoikiem, który nie dość że nie pozwala nikomu wypowiedzieć swojego zdania i narzuca swój - jedyny właściwy - punkt widzenia, to jeszcze nie potrafi odróżnić komentarza poważnego od komentarza w formie żartu. Jeśli chcesz dalej dyskutować, to wejdź łaskawie na forum, bo ja w te komentarze, by czytać Twoje kilometrowe wypowiedzi nie mające żadnego sensu, nie będę już wchodził.

Veni, Vidi, i się wnerwie jak nie wyjdzie na peceta

pograj w Homeworlda 2. liczebność się w nim liczy, ale jeśli nie używasz DOBREJ taktyki to zostaniesz zamieniony w pył bardzo szybko. Noo, chyba że grasz na najniższym poziomie trudności
dowodzisz tam dużymi siłami....

ale w wieskzoci wypadkow i tak liczy sie sila, jak sie walczy malymu odzialami to jesze ,ale jak duzymi?

Radek, powtarzam, taktyka w RTS zależy tylko od gracza. I taktyka POLEGA na wykorzystywaniu słabości i błędów przeciwnika.
AT-AT można łatwo zniszczyć pewną drobną taktyką... ten walker może strzelać tylko do przodu, wystarczy grupką T2-B go wymijać i zajmować pozycję za nim, jak tylko się obraca. No nie uważać żeby niczego nie zdeptał

i nie, zaatakował wszystkim naraz, noo, tą częścią na którą pozwalał limit jednostek.

To co on robił? Atakowal Cie dwojkami? Dziwne... Ja raz 2 lub 3 oddzialami piechpty zniszczylem AT AT, ale to chyab przez jakeis bledy w AI... bo ja szybko atokowalem wycofywalem sie do wiezyczki przeciw pancernej... no ale to sie tka da zrobic tylk jak sie broni malymi odzdzilami w duzej bitwie nie ma takiej taktyki.. Z reszta taktyka przeciw pc to duzkej mierze szukane bledow w AI...

Radek, w RTSach rozwój taktyki zależy tylko i wyłącznie od gracza i jego decyzji. I nie gadaj, że ilość jednostek ma decydujące znaczenie! W czasie jednej z bitew miałem Ackbara, Sokoła Millenium, 8 Y-wingów oraz stację 5 poziomu. Co na mnie inny gracz rzucił? 17 ISD, 20~ Tartanów i Thrawna. Kto wygrał? Jaaaa
bo ja jestem dobry, a on był kiepski :P a przewagę liczebną miał miażdżącą

Btw, Twój przykład z górą nie jest taki zły. Artyleria ustawiona na wzniesieniu to koszmar dla wroga, chyba że może strzelać do góry :) na Utapau dwoma plasma tankami zniszczyłem Garma bel Iblisa w jego platformie, bo moje czołgi były na wzniesieniu i strzelały do niego bez przeszkód, a on nie mógł mnie dosięgnąć.

Własnie z tego co Pamietam EaW sprowadzal sie do tego.... ale moim zdaniem taktyka w strategiach jest i tak salbo rozwinieta, ja jakos widze bitwy, z ktorych wynik jest z gory ustalony na pocztku przez ilosc jednostek, no sa wyjaykowe sytuacje, ale ciezko do nich doprowadzic, i tylko przewaga daje pewne korzysci. Co prawda, mzoan ustawic swoich ludiz na gorze i kazac ism trezelac, ale wrog bredzec czy pozniej znjdzie jaks droge i nas ominie. Ogolnie, to moze czasem jest troche strategi , ale cieko jest polegac an czysm innym niz na zwyklej sile.

A niestety nie jesttem zyciowym optymista, utrudnia to zycie, ale jakos nie ufam zakaldaniu ze z gory wszytko bedzie dobrze, to tak arogancja troche... Ale podziam wszytkich, ktorzy sa optymistami byle nie ffanatycznymi :)

w 2 filmiku w 36 sekundzie robi Kamehameha jak w Dragon Ball. Sogo Ku ^^

zapomniałem wspomnieć o Hegemonii Żelazne Legiony :P bardzo dobry RTS, a liczba jednostek ktore możesz mieć... bardzo ograniczona. przez znaczną większość gry mozesz mieć mniej niż 10 oddziałów jednostek wojskowych (nie licząc stałych baz)

Radek> jesteś fanem, miej więcej optymizmu w sobie, nie tylko ty się martwisz, tylko, po co na wyrost.

RTSy sprowadzają się do masowej produkcji jednostek?
nigdy nie grałeś w EaW, Homeworlda, czy C&C3 ?
(c&c3 polega na dużej produkcji, ale dobry gracz potrafi wygrać grę budujac tych jednostek niewiele, 24 naraz, a ja do tej grupy należę :P)

Ale ja podnosze trudnosc :) lol, obie przeszedlem na Jedi Master z czego Academy nadal byl za łatwy, mzoe oprocz walki koncowej z Tavion, a Outcast byl ciekawy do Miasta w Chmurach, potem byl bardzo latwy, no oprcz walki z Dessanem, ktora rzeczywiscie byla trudna. I ne jestem jakism super kozakiem bo w sieci zyje sporo lepszych od mnie. A RTS nie lubie po wszytko w nich sporwadza sie do masowego produkowania jednsotek, to nie to niestety :(, a jesli chodzi o owe niedorobki to nadal uwazam, że profesjonalista powinien je chowac a nie pokazywac, ale ja naprawde sie po prostu niepokoje ze marnuja koljna switnei zapowiadajaca sie rzecz i dlatego sie wkurzam :)

Wielu niedzielnych graczy, celowo nie zauważa wyższego poziomu trudności, bo, po co ma przechodzić grę dwa miesiące, skoro może ukończyć dwie w miesiąc i się pochwalić, jaki on jest dobry. Tylko wtedy nie rozumie jednego, nie podnosi swoich umiejętności, skazując się zawsze na lamerski poziom. Ps. nie wyobrażam sobie innego w JK niż Jedi Master, dopiero wtedy gra nabiera rumieńców, w końcu nawet Jedi musi się natrudzić, by sprostać wyzwaniom, a jeśli to za mało to zawsze zosteje gra na sieci, wtedy JK zamienia się z super gry w ultra super grę. Szkoda, że w singlu nie ma Jedi Consil, który został dodany do multi, przez fanów.

to nie były błędy, tylko niedoróbki. to że bohater nie obrywa, nie dlatego że się gra zbugowała, tylko dlatego, że narazie robili fizykę, a nie animacje w których bohater słania się pod uderzeniami wrogów

a do gier trzeba podchodzić po dobrym kątem. jeśli gry są dla Ciebie za łatwe, to podnieś poziom trudności (jedi -> jedi knight -> jedi master) lub zmień grę, na RTSa na przykład. weź C&C3 i graj na najwyższym poziomie trudności.

No, ale latani i przechodzenei przez sciany ti widoczna oznak tego ze to tylko pokaz. A jakos pokazywanie bledow gry nie oplaca sie twoecom.

Ale ja czepiam sie dlatego, że gra mzoe byc latwa, juz same molziwosci bohatera na to wskazuja, a ostanio gry wychodza coraz latwiejsze, bardzije uproszcze robone nie z mysla o zapalonych graczach tylko dla masy i dlatego tak sie niepokoje tym :( Zrozumcie... Oblivion byl smieszny, Fallout dobrze sie nie zapowiada... ech..

Radek, zrozum chłopie, ten filmik miał na celu pokazanie możliwości tego co odpowiada za fizykę.
Gra jest obecnie w fazie produkcji daleko przed wersją BETA. Poprawią te bugi przed premierą...
a czemu je ukazali? prawdopodobnie myśleli że ludzie zrozumieją że to >pokaz fizyki< a nie gameplay`u, i skoncentrują się na fizyce, a nie tym że nie zrobili jeszcze animacji postaci, kiedy jest uderzana.

btw, o NOCLIPIE wszyscy zapomnieli, prawda? w serii Half-Life działał tak samo jak tutaj, z tą różnicą że postać w filmiku nie lata i nie przechodzi przez ściany.

== Domyślam się, że twórcy gry grali z kodem na nieśmiertelność, żeby w filmiku bohater nie ginął, ale mogli to zrobić lepiej

Kod na niesmiertelnosc nie wyklucza istniena animacji/ rekacji na obrazenia. Po prostu godmode blokuej mozliwosc smierci bohatera.

Przed chwilą obejrzałem oba filmiki. Gra się prezentuje świetnie, mam nadzieję, że kiedyś wypuszczą ją na pecety. Chociaż muszę przyznać, że trochę to wygląda.......jak jakaś baśń. Chodzi o grafikę i kolorystykę. Nie wiem czemu, ale mam takie odczucia. Co do filmików: w obu są fajne soundtracki, w 2 są kłopoty z dźwiękiem: raz jest, a raz go nie ma. Poza tym zdziwiła mnie ta scena, w której rebeliant tnie ucznia Vadera, a ten nic, żadnych ran czy coś. Domyślam się, że twórcy gry grali z kodem na nieśmiertelność, żeby w filmiku bohater nie ginął, ale mogli to zrobić lepiej.

I jeszcze jedno mnie ciekawi: Czy Palpatine kiedyś się dowie o tajnym uczniu Vadera?

Sky> Wybacz, że nie dostrzegam drugiego dna w wypowiedziach starych Bastionowych wyjadaczy narzekaczy lol. Twierdzisz, że nie mam prawa do swojej opinii, nawet, jeśli dotyczy innej?, Chyba się rozpłaczę. Odpowiedź mi, tylko sensownie, po co narzekasz w wielu tematach, skoro i tak jesteś bardzo tym zainteresowany, a jeśli nie jesteś to tylko dla tego, że się oszukujesz, gdyby było inaczej nie udzielałbyś się w nich np. w TCW, ok. rozumiem merytoryczną krytykę, jeśli skonsumowałeś daną produkcje, ale picie piany na wyrost, tak na wszelki wypadek, by potem być może powiedzieć, a nie mówiłem. Wiesz, co? Pewnie długo nie odkryję drugiego dna, bo lubię SW i wolę się tym cieszyć niż martwić jak to powiedział Morfeusz "wybór należy do ciebie". Czytając nie, które opinie, ja się pytam, o co im chodzi, ale tak naprawdę, o co im chodzi? Niby lubią, SW, ale "NIC" im się nie podoba, zwłaszcza, jeśli tego nie doświadczyli, ręce opadają i mózg się lasuje. Kończąc optymistycznym akcentem, powiem, tak bardzo lubię GL i jeszcze raz, tak bardzo lubię GL &#8230; Ps. Czy to grzech? Fajnie, że choć gra ci się podoba, małe światełko w tunelu.

== kolejny n00b nie umiejący czytac,
Słuchem? to o mnie czy o tamtym?

==Pójdźmy spać, bo każdy i tak nie ma racji!
Bardzo pesysmityczne.... lepiej zeby ktos mia lracje niz zeby nikt jej nie mial :P

Pójdźmy spać, bo każdy i tak nie ma racji!

GROM nazywający każdego kto krytykuje George'a "bluźniercą", kolejny n00b nie umiejący czytac, czyli na Bastionie po staremu :D

a co do samej gierki - cholera, naprawdę zaczynam zbierac na X-Boxa! szczena opada... fizyka niesamowita... chociaż nie jestem graczem komputerowym więc nie umiem ocenic na jakim jest poziomie względem innych najnowszych produkcji...

Odezwal sie specjalista od "dawania nedznego swiadectwa"..
I Gunfan ma racje, idzcie na forum, albo na prv, komenty sa od komentowania.

grom dajesz o sobie nędzne świadectwo porównując ludzi ewidentnie nie będących pęciolatkami do nich.

Radek ile masz lat? Pytam, bo czytając co masz do powiedzenia, odnoszę wrażenie, jak bym rozmawiał z pięciolatkiem, który próbuje zrozumieć co się do niego mówi, jednak nie rozumiejąc z racji wieku wkółko odpowiada to samo, czyli masło maślane, wiesz pytam, bo w przypadku pięciolatka można to zrozumieć, ale jeśli jesteś starszy to sam sobie odpowiedz, czy todobrze. Na koniec, jedynym zadaniem filmików wpuszczanych do netu, jest ukazanie na, jakim etapie produkcji jest gra, oraz zaoszczenie apetytów, a ostateczną ocenę zostawia się po premierze recenzentom w prasie branżowej i dopiero wtedy masz przybliżony obraz gry. Pytanie po co ja to piszę, skoro twoja odpowiedz będzie na poziomie pięciolatka. Ps. Biorąc pod uwagę prawdomówność pięciolatka, wątpie , że przeszedłeś JK na Jedi Maser, może to ci się tylko przśniło, w tym wieku tak to jest lol" Jak chcesz możesz się ze mną na sieci zmieżyć,

Skończcie już tę piękną "dyskusję", plz. Albo idźcie na forum...

lol... jak nie masz argumentow to wyzywasz ludzi od trolli? Wiesz, ze troll to ktos kto prowokuje klotnie i obraza innych ludzi? Czy wedlug Ciebie nieprzyjmowanie bezkrytycznie Twojego zdania to wywolywanie kłotni i obrazanie ludzi?? LOL....

Doczekać się nie umię!!!

- Idziesz już spać?
- Nie moge, to ważne.
- Co?
- Ktoś w internecie nie ma racji!

http://www.joemonster.org/art/8790/Skad-sie-biora-trolle-internetowe

= nie wspomnę tu o testach na inteligencję, czy znajomość ortogragfii)

Ee... gdzie zrobilem bledy ortograficzne? Mam nadzieje , że nie zaliczasz do nich literowek bedacych skutkie mszybkiego pisania...

== Co pewien czas, twórcy gry odsłaniają rąbka tajemnicy pokazując trailery, gameplay trailery, zamknięte pokazy, prezentacje na targach czy wypuszcza do sieci wersje alfa czy beta do testowania przez graczy. To, że pojawia się gameplay trailer, ileś miesięcy przed premierą, to nie znaczy, że gra będzie wyglądać jak wygląda, i chcą w ten sposób zareklamować swoje dzieło. Z reguły takie pokazy mają na celu ukazanie na jakim etapie są twórcy gry i czego możemy się mniej więcej spodziewać

Ale to co puszczaja do netu nie zawiera nigdy materiałow przeciwko producentom, tylko promujace , budzace zainteresowanie grą. Przeciez oni chca sie pokazac z dobrej strony, a nie zlej. Moga pokazac niekomletna jeszcze grę lub system, ale nie ch prezentacja nie pokazuje wad tego systemu. A tutaj widac baaardzo wyraznie brak reakcji bohatera na ataki. A jak wiadomo tworcy nie chca przedstawic realnej wiedzy o grze tylko ja zachwalic. A betatesty w sieci to jest domena morpg. Z reszta takei betatesty to tylko darmowa forma zwyklych testow, a nie chec pokazania prawdziwego produktu. W koncu betatestera sie płaci, a Ci z netu pomoga znalesc błedy za darmo....

== w tym wypadku pokaz miał na celu zaprezentowanie części silnika gry odpowiedzialnego za fizykę podczas używania mocy).

Taak? Szczerze powiedziawszy myslalem ze to gameplay, osoboscie mam juz docy tych testow fizyki, wiec myslalem ze to gameplay, a poprzednei testy byly a lektorem, no i widac bylo ze to testy....

== krótko, gry to grym gra która od początku miała być grą w której jesteś jedi/sithem/mrocznym jedi i nawalasz wroga będzie taką grą, żadnej filozofii w niej nie będzie, po prostu mordobicie z podtekstem fabularnym w stylu "na tej planecie siedzi kazdan, zabij, a na tamtej shaak ti, zabij" i tyle

Za otcastem stala pewna fabuła, z reszta z jakich powodow nie mamy wymagac od tworcow pisania dobrej fabuly? Czemu nie mieliby dawac nam pelny, logiczny, dopracowany fabularnie produkt?

Gra się prezentuje ciekawie. To trzeba przyznać. Władanie Mocą będzie zapewne stanowiło główny motyw gry (zostawiając walkę na drugi plan).
Co do dyskusji. Ja powiem tyle, że ta gra jest raczej stworzona z myślą nie o maniakach-fanach SW, ale do zwykłych graczy, którzy powiedzieliby: "O ale fajna gra. Star Wars. O i można gości fajnie podnosić". Taka niestety jest prawda. A co do tej "nieśmiertelności", to sądzę, że celowo jej tu użyto, by po prostu pokazać jak można zaszaleć Mocą.
Nie zmiania to faktu, że wg mnie gra jest warta uwagi.

Poszedłem spać, bo dyskusja padła na morde D;

krótko, gry to grym gra która od początku miała być grą w której jesteś jedi/sithem/mrocznym jedi i nawalasz wroga będzie taką grą, żadnej filozofii w niej nie będzie, po prostu mordobicie z podtekstem fabularnym w stylu "na tej planecie siedzi kazdan, zabij, a na tamtej shaak ti, zabij" i tyle.

Twoja stara jest Uczniem Vadera!

Wieczorem napisze cos bardziej konstruktywnego, ale tyle mi sie nasuwa po przeczytaniu polowy tych komentow. :D

Chciałem pozostawić ten temat po moim komentarzu, ale zmienię to postanowienie. Czytając niektóre wpisy dochodzę do wniosku, że zanim pozwoli się komuś na komentowanie newsów, powinno mu się zrobić mały test wiedzy na temat, na który ten ktoś chce się wypowiadać (nie wspomnę tu o testach na inteligencję, czy znajomość ortogragfii). Ten kto wie cokolwiek o biznesie "growym", a nie tylko ściągnie sobie od czasu do czasu jakąś grę z neta w którą ciorają kumple wie, że produkcja gry jest procesem czasochłonnym, długim i w trakcie tego procesu dochodzi do wielu zmian w grze, na płaszczyźnie audio-wizualnej, czy też fabularnej. Co pewien czas, twórcy gry odsłaniają rąbka tajemnicy pokazując trailery, gameplay trailery, zamknięte pokazy, prezentacje na targach czy wypuszcza do sieci wersje alfa czy beta do testowania przez graczy. To, że pojawia się gameplay trailer, ileś miesięcy przed premierą, to nie znaczy, że gra będzie wyglądać jak wygląda, i chcą w ten sposób zareklamować swoje dzieło. Z reguły takie pokazy mają na celu ukazanie na jakim etapie są twórcy gry i czego możemy się mniej więcej spodziewać (w tym wypadku pokaz miał na celu zaprezentowanie części silnika gry odpowiedzialnego za fizykę podczas używania mocy). Ot cała sprawa. To nie jest "łaaał, zobaczcie jaką wypas gierkę dla was szykujemy, będziecie mogli sobie chodzić i rzucać cały czas ludkami i układać z nich obrazki na ścianach", tylko "jesteśmy jeszcze na etapie pracy nad tym projektem, ale chcielibyśmy się wam pochwalić jakie fajne rzeczy będzie można w tej grze MIĘDZY INNYMI robić". Czy tak trudno to zrozumieć?

GROM --> bluźnię :P jak sk*** bo ostatnie rzeczy wychodzące spod jego ręki to shit.
CW były super jako kreskówka jako KANON to lipa.
Wszystko spod znaku FU to chwilowo lipa i marketingowa nagonka na twój portfel... może niektóre figurki się uchowają, ale reszta?
Sama gra silnikowo jest nowatorska (ale nie bajerancka jak GoW czy Kryzys) ale KANONICZNIE lipowata.
Nowy serial... the same...

Smutne.

=Radek po pierwsze, oczekujesz od Jedi nad ludzkich umiejętności, a przeszkadza ci to w grze?
W grze njawazniejsza grywalnosc!!! z reszta Moce sa przeasadzoen trcohe, ale to niewazne.

= Po drugie, w gameplay celowo nadużywa się działania mocą, ponieważ ma to nas zaznajomić z fizyką w grze,

To miałbyc pokaz gameplay a nie mozliwosci enginu. To duza roznica. A z poakzu wynika, że bohater tylko stoi i macha rekoma...

= po czwarte bugi usuwa się dopiero w końcowej fazie produkcj

Powtarzam po raz kolejny. Kto reklamuje sie pokazujac bugi? To nie ejst normalne, aby pokaz gameplaya zawieral slabe strony gry. Własnie on powinien byc skonstruowany tak, by pokaz gre w lepszym swietle niz ona jest

= piate, walki na miecze celowo nie pokazują, bo zostawiają na deser, gdyby wcześniej odkryli wszystkie karty, nie było by elementu zaskoczenia, biorac pod uwagę, jak było bardzo dobrze w JK, tutaj może być tylko lepiej

Moim zdaniem jak czlowie ksie reklamuje to niech wbija w fotel wszytkimi sowimi atutami. W koncu nie wszyscy gracze beda czekali az zostana pokazane nowe filmiki. Czesc z nich to casuale, ktorych trzeba wbic w fotel od razu, a nie meic nadziej ze obejrza 2 trailer.

= Po szóste, czy widzieliście kiedykolwiek zapowiedz filmu, która zdradzałaby zawiłą fabułę, po co wtedy iść do kina

Nie. Ale zwykle co nieco wiadomo. W koncu przed premiera Zemsty Sithow tez przedostalo sie sporo informacji o fabule...

= Poziom trudności w JK był dla ciebie za słaby, bo zamiast ustawić na Jedi master wybrałeś padawana, w taki sposób zawsze można się dowartościować, tyle, że szkoda fajnej gry!

Załosny atak osobosty...lol... przeszedlem i Jedi Academy i Outcasta na masterze. Jesli outcast byl miejscami trudny, to Academy jest banalne... Tylko ostani pojedynek z Tavion jest trudny... I wcale nie jestem jakims super niewiadomo jakim mistrzem gdyz w necie jest bardzo duzo lepszych i rownych mi....lol

= Nieśmiertelność postaci - bo filmik ma pokazywać gre, a nie jak często ktoś, kto przygotowywał filmik, ginął w niej.

Nie mowie ze ma ginac... lol... tylko niech jakos reaguej na to ze dostanie... a nasz bohater nawet nie rpzerywa uzywac Mocy... Czy ty naprawde uwazasz, że ja myslem ze bohater ma umrzecz w czasie filmu?? lol :) hehe. O niesmiertlelnosci mowie mw kontekscie, tego ze posiadamy zbyd mocne umiejetnosci..

podoba mi sie to że w tej grze głównie mocą sie manewruje xD ja sie lubie bawić xD zawsze jak gram w jakąś gre SW to zawsze zamiast ciachnąc kogoś z miecza to sie bawie czy kogoś przerzuce czy pokopie piorunami czy przydusze xD

urodziny moje za niedługo xD wymienie ps2 na ps3 i sobie kupię ^^

"Nie wytrzymam, nie wytrzymam permanentna inwigilacja, żeście baby sfiksowały boś cie dawno chłopa nie miały&#8230;". Ludzie pisząc takie komentarze, jak poniżej obrażacie samych siebie, ponieważ wykazujecie się zerową znajomością o grach, w 100% zgadzam się z Tremaynem w tym temacie, ale od początku. Bart, film animowany ma swoją specyfikę, rzadko, kiedy odzwierciedla realistyczny wygląd postaci lub środowiska, zwłaszcza, że jest robiony z myślą o dzieciach, a nie o dorosłych, jeśli tego nie łapiesz nie oglądaj bajek animowanych, natomiast na temat GL bluźnisz. Radek po pierwsze, oczekujesz od Jedi nad ludzkich umiejętności, a przeszkadza ci to w grze? Po drugie, w gameplay celowo nadużywa się działania mocą, ponieważ ma to nas zaznajomić z fizyką w grze, gdyż, w żadnej innej na świecie nie ma tak zawansowanej, jak w FU, cel marketingowy, po trzecie programiści to nie wytrawni gracze, to tak jakby od mechanika samochodowego wymagać by jeździł, jak zawodowy kierowca, po czwarte bugi usuwa się dopiero w końcowej fazie produkcji, przyrównując to do pisania wypracowania, błędy poprawiasz po pierwszym akapicie, czy na koncu? Po piate, walki na miecze celowo nie pokazują, bo zostawiają na deser, gdyby wcześniej odkryli wszystkie karty, nie było by elementu zaskoczenia, biorac pod uwagę, jak było bardzo dobrze w JK, tutaj może być tylko lepiej. Po szóste, czy widzieliście kiedykolwiek zapowiedz filmu, która zdradzałaby zawiłą fabułę, po co wtedy iść do kina. Na koniec, wiem skąd biorą się te nieprzemyślane komentarze, nie macie tymczasowo możliwości zagrać w ten nadchodzący tytuł, więc ze złości piszecie takie bzdury. Powiem jedno FU będzie hitem, zwłaszcza dla fanów. PS. Radek> Poziom trudności w JK był dla ciebie za słaby, bo zamiast ustawić na Jedi master wybrałeś padawana, w taki sposób zawsze można się dowartościować, tyle, że szkoda fajnej gry!

To, że nie obalają moich argumentów:

- wczesna faza produkcji gry
- skupione głównie na mechanice Euphorii i DMM
- nie pokazujące za dużo fabuły, żeby ludzie kupili gre z ciekawości, tak jak i książki
- Nieśmiertelność postaci - bo filmik ma pokazywać gre, a nie jak często ktoś, kto przygotowywał filmik, ginął w niej.

Koleś od PR, który pewnie te filmiki kleił, nie ma w umowie o prace, masterowania wszystkich gier o których mówi/robi/pisze.

Ergo, filmik numer jeden - oprócz śmieciowych raymanów - jest fajnym teaserem z bonusem w postaci wczesnego gameplay'u. Filmik numer dwa jest filmikiem sklejonym ze wszystkich innych, które pokazywały mechanike gry. NIE SAMĄ GRĘ.

Jeżeli tego już nie załapiesz, nie widze sensu kontynuowania dialogu.

Twoje tez są o tym samym... mowimy o grze... stosuje te sma argumenty poniewaz starych nie obaliles , a gdybs dokaldnie czytal to co napisalem to wiedzials bys ze dopisuje nowe rzeczy w trakcje rozmowy... Jak ma do mnie dochodzic, ze jeste mw bledzie skoro nie przytaczasz zadnych argumentow? To , że sobie tylko tak mowisz nie oznacza od razu, że nie mam racji... Gdyby Cie szkolili w dyskutowaniu to umialbys przytoczyc jakeis konrtrargumenty, a Ty tylko wode lejesz.... Moje argumenty sa jakie? Rządne? Co przez to rozumeisz?

Przeczytaj swoje komentarze, każdy jest dokładnie o tym samym, dokładnie te same "argumenty" przytaczasz.
Już pal licho, że te argumenty są rzadne, ale do ciebie w ogóle nie dochodzi, że jesteś w błędzie. To nie ja tutaj mam problemy z dyskusją, ba, nawet szkolony byłem w dyskutowaniu.

Więc wiesz, pozdro 600.

Ja własnie je zrozumiałem i przytaczałem kontrargumenty, ktore są zbywane... widac, ze nie umeisz ich obalic, ale nadal robisz ze mnei idiotę... z reszta nie wiele ma do powiedzenai osba, ktora nawet po napomnieniu jej, że uzywa tylko i wylacznie personalnych wycieczek , nadal odpowiada tymi samymi wycieczkami...

Problem w tym, że ty nawet nie potrafisz zrozumieć moich argumentów ;D

A tym bardziej całej masy innych, które raźno były tutaj przytaczane przez innych ;D

Więc tego, jakby to powiedział Nestor:

Pozdro&Poćwicz :D

Masz jakeis argumenty inne niz jestem najmadzrzejszy, liczcie sie z moja opinia, jestscie glupi? To prosze o nie, bo jak na razie masz malo trsci merytorycznych, a duzo personalnych.

Radek: mądry to ty nie jesteś :D

1. Kanonicznie Lucas psuje szczytną wizję SW od pierwszych CWTV z CartoonNetwork... "Mocne" przepaki, które poruszają się po Galaktyce są chwilami komiczne.

2. Możliwości silnika są imponujące. Ale czy zauważyliście, że w wielu momentach grafa jest dość uboga... jak na ten poziom rozwoju? Może nie doroślismy technologicznie nawet w konsolach do totalnego zakrzywiania powierzchni... a szkoda.

Raczej to dziwne, że pokazują grę z błedami no nie? Zwyjekle tworcy staraja sie pokazac gre z jak najlepszej strony, a obiwieszaczja wszem i wobec ze jest zabugowana. Wlasnie gra okacji powinan polegac na akcji a nie na staniu machaniu rekami i patrzeniue jak sie przesuwaj przedmioty... toz to sie zbliza do gry logicznej... nie mzoan umrzec, malo sie porusza i tylko sie obserwuej wyniki swoich działan. W grze akcji powinan byc wlka z udizlem mieczy lub przynajmniej blasterow.... powinnien byc dreszyk a nie nudne bawienie sie przedmiotami.. I poziom trudnosci jest wazny bardzo. Jak gra jest za latwa to wtedy jest nudna... no chyab ze uwazacie ze bieganie sobie na god modzie jest wyjatkowo ekscytujace... A te kilak ciosow co pokazano wygladal ojakby zywcem wyjetez z JA.... czyli sprawia wrazenie ze sie nniewiele rozwineło... gdyny producenci mieliby sie czym pochwalic, to wtedy by pokazali walke na meicze !

Nie no, nie mogę. Zazwyczaj nie komentuję newsów na Bastionie, ale po prostu mnie szlag trafia jak to czytam.
Przede wszystkim, to co tutaj jest, to - jak już ktoś powiedział - dopiero wczesna wersja gry. Z błędami. Strzały przechodzą przez bohatera, gra nie jest jeszcze nawet w pełni udźwiękowiona. To dopiero PIERWSZE filmiki i naprawdę nie warto się nimi sugerować. W mordę, wy naprawdę myślicie, że w finalnej wersji byłyby takie błędy? oO
A że gra łatwa będzie... może i będzie. Ale kto by się tym przejmował. To gra akcji i ma być w niej dużo mordobicia i tyle. Zresztą wcale nie jestem tak sceptycznie do fabuły nastawiony, pokładam w niej spore nadzieje. Mi tam się filmiki podobają i już nie mogę się doczekać jak będę mógł sobie porzucać szturmowcami i Rebeliantami :) A jeszcze nie pokazali walk na miecze... to dopiero musi być hardcore...

Mac of Spine ładnie to podsumował.

Nie wiem w ogóle po co taka dyskusja. Od początku wiadomo było, że ta gra to będzie TPP akcji, z różnymi fajerwerkami i (oby) z miażdżącym klimatem. Nikt nie mówił, że będzie mega realistyczna czy bardzo skomplikowana. Ma dać więcej akcji niż jakakolwiek inna gra SW i wygląda na to, że tak się stanie. Jak chcecie rozbudowanej fabuły grajcie w KotOR`a, jak chcecie realizmu grajcie w... MS Flight simulator? Nie wiem, ale takie beztroskie ciskanie przeciwnikami może być naprawdę rajcujące i naprawdę trudne(patrz- God of War, czy Ninja Gaiden).

Radek: powiedz, że udajesz. Musisz udawać, bo nie wierze, że ktoś może tak jak ty.
Widze, że nie przemyślałeś tego co napisałem. Albo za trudnie to napisałem, że tak nie potrafisz zrozumieć.

zalezy jaka gra!! A po drugie to mordowanie wroga w najprostszy spoosb, bez zadnych pronlemow i tylko na 1 sposob.. na dlzusza metas nuda totalna

gra to gra, gra to mordowanie wroga na różna sposoba najprościej mówić.

Tremayne --> Tak? to czego nie zrozumialem niby? Że w grze bedzie sie mialo nieogranicozne mozliwosci, ze nci ne i zapowiada dobrej walki na miecze, i cala sprawa z fabula jest podejrzana? Nie ma zadnej animacji jak bohater przyjmuje cios, nie ma zadnych sladow, bohater nadal stoi w meisjcu, i uderzenie nawet nie przerwalo mu uzywania Mocy.... i nie mow mi ze to wszytko nie siwdczy zle o grze.... Wszytko sprowadza sie w gameplay do maxhania na doleglosc przedmiotami, juz w czasie ogladania zrobilo sie to monotonne, a co dopieor bedzie po 3 godiznach grania..

nikt jeszcze nie grał...a każdy narzeka...ehhh polska mentalnośc

zgadzam sie z Tremayne nauczcie sie czytac ze zrozumieniem a dopiero potem odpowiadajcie... masakra...

Guf: Ty, ja i wiesz ile kremu ;P

Jedi Master Radek: "mosze" przyznać, że nie zrozumiałeś tego co napisałem. Przeczytaj jeszcze raz i zadumaj się nad tym srodze.

Tremayne --> Bardzo monotonna ta rozgrywka mosisz przyznac, i nic nie sprawia wrazenia ze gra bedzie trudna, w mechanice brakuje walki na miecze, a bohater w ogole nie raguje NA ZADANE OBRAZENIA. ONE PRZECHODZA PRZEXZ NIEGO.

Z reszta mozna zrobic cos klimatycznego, skomplikwoanego bez zdradzania fabuły.... z reszta przeciez fabula nie mzoe byc bardziej tajna niz fabual zemsty sithow... to brzmi podejrzanie... A tak swoja droga primo jest tylko jedne... Az zal patrzec na taka logike :p

Trem, czuję się przez ciebie pojechany xD Będziesz musiał mi wynagrodzić doznane w związku z tym uszczerbki na psychice :P

Btw, w pierwszej chwili myślałem że ten Ugnaught to Yoda i jeszcze bardziej się załamałem...

Całkiem do (_!_) :P

Omg, poniżsi komentatorzy ośmieszają się przed publicznością.

Pierwsze primo: Drugi filmik to sklejka wszystkich gameplejów aż od tech-dema. Nigga, plz. Wiadomo, że będzie się skupiać na mechanice, skoro L.A. stara się nie zdradzać nic z fabuły.

Drugie primo: Te raymany mogą być, coś nowego w końcu, mam nadzieje, że tylko logicznie to wyjaśnią

Trzecie primo: JAK BY WYGLĄDAŁ FILMIK Z GEJMPLEJU GDYBY BOHATER CIĄGLE GINĄŁ? I to jeszcze prowadzony przez pracownika LA? xD
Przecież to oczywiste, że w gameplay'ach są włączone nieśmiertelności - w końcu jak taki kolo ma gadać i grać jednocześnie to by ginął co chwile.

Żal patrzeć na takie komenty ;P

pierwszy filmik = WTF?
drugi filmik = jak zwykle pokaz engine'u fizycznego i nic więcej. Zaczynam się zastanawiać, czy ta gra będzie w ogóle miała jakąś głębię. A zabawy z podrzucanie wszystkiego Mocą mogą szybko stać się nudne...

Nie!!! Gra zapowiadala sie wysmienice a okazuje sie ze bedzie zenująca.... Pomyslcie o poziomie trudnosci... /w koncu juz w Jedi Academy byl niski, a tutaj z tymi Mocami to bedzie nic... :(((( !!!! ech... |Do tego nasz bohater sprawia wrazenie niesmiertelnego... nie mowcie mi, że god mod jest integralna czescia gry.... wala go i nic :( i ja chce wlake na miecze swietlne!!! Taka relasitycnza i klimatyczna... żadna gra nigdy nie stworzyla naprawde swietnego systemu fechtunku, a to tutaj sprawia wrazenei posredniego, a te kilak ciosow wyglada zupelnie jak skopiowazne z zywca z JA ( kata i zolty styl)... :( Co za zbrodnia.... Zwiekszcze znaczaco poziom trudnosci, wstawcie bardzo skomplikowany i rozbudowany system wlaki na meicze i bedzie geeenialne.... a tak :(

Zenujace PIECE OF SHIT.
Filmik 1 : Graficzne efekty dzialania Mocy - to przeciez sa jakies kpiny. SW to nie Matrix do cholery!
Filmik 2 : Kiedy ta gra ma wyjsc ? Chyba nie w tym roku - mi to wyglada na jakas wczesna wersje ALFA (nawet nie BETA!). Do bohatera strzelaja i wala go jakimis palami a jemu nic! Tragedia! Lapanie sie za raczki postaci ktore przy uzyciu Mocy ciska sie w powietrze to juz jest przegiecie.
Ale gra i tak sie sprzeda. Spece od marketingu potrafia dzis sprzedac kazde G... byleby bylo w lsniacym opakowaniu !

Comndo -> na PSP wyjdzie :)

BĘDE SIĘ MODLIŁ ŻEBY TA GRA WYSZŁA NA PCETA ALBO CHOCIAŻ NA PSP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No właśnie, właśnie. To wszystko jak Rayman wygląda, a nie Star Łors.

Klimatyczne miejscówki, żonglowanie świniakami i śmieciowy Rayman - może być niezła gierka :D

Rzeczywiście szykuje się dobra gierka.A pokaz mocy wyśmienity.

po tych filmikach stwierdzam że gra będzie dawała dużo przyjemności z uzywania mocy ale moze byc dość łatwa

i to jeszcze ten stwór składający się niczym w klockach Lego. Mogliby chociaż w jednym filmiku pokazać walkę, a nie zabawę szturmowcami w powietrzu...

wygląda wysmienice. szkoda ze ciagle pokazywali mozliwosci tylko mocy a nie miecza

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.